Tuesday, February 15, 2011







Assalammualikum/Hai kepada semua yang melayari blog ini.

Seminar ini diadakan pada hari cuti dan dalam musim sekolah supaya semua wanita, remaja dan sesiapa sahaja dapat hadir.

Seminar ini terbahagi kepada 2 kumpulan iaitu Group A dan Group B. Setiap kumpulan dihadkan 10 peserta sahaja. Tempat adalah terhad. Kami menyediakan semua kemudahan pada peserta. Nota juga turut diberikan.

Anda akan membawa pulang 4 produk badan dan 2 produk muka. Balang "air-tight" akan diberikan percuma.

objektif:
1.memahami kesan bahan semulajadi yang mempunyai kandungan garam mineral yang baik untuk kulit.

2. memahami jenis kulit dan kesannya apabila memakai bahan kecantikan yang betul.

3.membuat bahan kecantikan dari buah-buahan, bijirin dan sayuran dan sebagainya untuk kegunaan harian atau sebagai sesuatu yang istimewa untuk membelai diri anda.

Bayaran : Sila hubungi Cik Ruby. Harga berkumpulan, berpasangan dan individu adalah berbeza. Terdapat diskaun yang menarik.

Bahan yang disediakan oleh peserta boleh dibawa pulang.


Sila layari facebook untuk melihat seminar Grooming Workshop. Sila add Ruby Julianna Lynn.Jika anda berminat untuk menjemput penceramah mengadakan grooming class atau pelbagai seminar kecantikan. Sila inbox penceramah. Sebarang cadangan amat dialu-alukan.



Tahukah anda apakah faedah inai pada kulit kepala?

Inai dapat mengurangkan kegatalan pada kulit kepala untuk wanita yang berumur dan dalam pada masa yang sama dapat menyihatkan rambut dan menutup uban. Inai dapat meningkatkan psikologi wanita dalam pada masa yang sama kerana ianya menyuburkan rambut pada akar rambut dan membuatkan seorang berasa lebih muda dan bersemangat.

Bagi wanita atau lelaki yang mempunyai kudis kecil kerana masalah dalaman atau kulit kepala berminyak. Kaedah menginai rambut dapat mengurangkan kudis kecil tersebut.

Selamat mencuba!!!


Pilihan anda untuk servis a la carte RM 39 adalah:

@@ Facial Bleaching

@@ Mouth-area bleaching

@@ Under arm Waxing

@@ breast firming and lifting (chinese style massage to break any nodules in the glands to prevent breast cancer)

@@ Tummy Deep massage ( for people who having problem to detoxify)

@@Lymph Drainage Head Massage for migrain and heavy pimples due to blockage.


Promotion valid until 30 April 2011.

Dapatkan produk rawatan rambut dan syampoo yang berkualiti pada harga yang berpatutan...Diskaun 20% untuk produk berikut:

Bio Touch Rebonding Shampoo & conditioner.

Bio Touch Colouring Protection Shampoo & conditioner.

Bio Touch Range sesuai untuk penjagaan rambut rebonding kerana rambut yang telah melalui proses rebonding mudah rosak dan kering jika tidak dijaga dengan rapi. Produk ini dapat mengawal keadaan rambut anda supaya menjadi cantik, lembut dan bersinar sepanjang hari. Pembelian set ini akan mendapat percuma rawatan struktur rambut dan satu produk mask rambut pada harga RM 35 sahaja. (harga untuk semua jenis panjang rambut.)


Bonacure hairtherapy Colour Save Shampoo & conditioner.

Bonacure hairtherapy Q10 Time Restore Shampoo & conditioner.

Produk terbaik dari Schwarzkopf ini kini dapat dimiliki oleh semua wanita yang inginkan yang terbaik untuk rambut dan kulit kepala mereka. Set penjagaan rambut untuk rambut yang diwarnakan atau highligth memerlukan syampoo dan perapi yang dapat menjaga penampilan rambut pada tahap yang optimum. Disamping itu, kulit kepala juga menjadi tumpuan utama selepas mewarnakan rambut untuk mengelakkan keguguran. Dengan pembelian set ini, anda akan mendapat percuma satu mask rambut dengan rawatan sekali pada harga RM 39 sahaja. (harga untuk semua jenis panjang rambut.)

Nioxin Scalp Cleanser for normal to thin-looking hair.

Nioxin Scalp Therapy for noticeable thinning.

Nioxin merupakan antara jenama yang terbaik di pasaran untuk merawat masalah keguguran rambut dan masalah kulit kepala yang terlalu kering atau terlalu berminyak....Cubalah rawatan kami, anada pasti akan dapat melihat perubahannya yang ketara. Kini disediakan secara komersil untuk anda, kini "perkhidmatan salun" berada dalam rumah!! Pembelian set ini akan mendapat percuma urutan accupresure untuk migrain dan rawatan aromaterapi kepala selama 30 min. Cubalah!!









This promotion valid until 30 March 2011.

We have a few types of massage oil for your beautiful bodylicious for this month promotion:

@}--- Aromatherapy anti-stress essence massage oil

@}--- Normal massage oil

@}--- Contouring and firming massage gel (ginger base)

Waxing available for legs, underarms and bikini for this month promotion. All customer health information is private and confidential.


Nail Spa for new beautiful nails. Package with mineral mask and aromatherapy massage

No comments:

Post a Comment